Üldsätted


Veebipoe www.tööriistamarket.ee (edaspidi Tööriistamarket e-pood) omanik on Järva Tarbijate Ühistu (registrikood 10097762), asukohaga Eesti, Järvamaa, Paide, Tööstuse 11, 72720.

Tööriistamarket e-poel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.tööriistamarket.ee. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja Tööriistamarket e-poe õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo


Müügitingimused kehtivad Tööriistamarket e-poest kaupade ostmisel.

Tööriistamarket e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 22%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Tellijale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Tööriistamarket e-poes vahetult kauba juures. Tooteinfot kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt. Kuna toote andmed on sisestatud tootjate poolt, ei võta Tööriistamarket e-pood vastutust toote andmete õigsuses.     

Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

Tellimuse vormistamine


Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Pärast kauba eest tasumist, tuleb Tellijal vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.

Tellimusekinnitus ja arve saadetakse Tellija e-mailile.

Tellija poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks Tööriistamarket e-pood ja Tellija vahel. Tööriistamarket e-pood nõustub lepinguga, kui ta asub tellimust täitma. Tööriistamarket e-pood jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Tellijat informeerides.

Kui Tellija valib makseviisiks „Ettemaksuarvega sisestatud e-postile“ ja ei tasu selle eest 3 päeva jooksul, tühistatake tellimus.

Kaubad on saadaval kuni kaupu jätkub. Tööriistamarket e-poel on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik kauba lõppemise tõttu tarnida või mõnel muul põhjusel. Tööriistamarket e-pood informeerib Tellijat lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni, e-posti või posti teel. Juhul, kui Tellija on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Tööriistamarket e-pood ostuhinna (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.

E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R) kl 9.00-17.00. Laupäeval ja pühapäeval ning riigipühadel tehtud tellimused võetakse töösse järgneval tööpäeval. Kehtib ka "tulen kaubale ise järele" tarnevaliku puhul.

Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Tellija ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

Kauba väljastamine toimub Tööriistamarketi poodides lahtioleku aegadel.

Tellijale väljastatakse kaup isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Tööriistamarket e-pood jätta kauba väljastamata.

Tööriistamarket e-pood ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Tööriistamarket e-poest mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

Kohaletoimetamine


Kaupu saadetakse vaid Eesti piires.

Kaupa saab tellida Tööriistamarketi kauplustesse, Omniva pakiautomaati, DPD pickup punkti või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

Kauba saatmiskulud annab Tellija ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Taganemisõigus


Tellijal on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest ning kaup ümber vahetada või tagastada. Tasuta tagastamisel peab kasutama sama tarneviisi, kuidas pakk algselt saadi. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. NB! Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Nt. kruvikeerajaga ei tohi keerata kruve, muruniidukiga ei tohi niita muru, saega ei tohi saagida jne. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu tellijale väljastamise hetkel. Kaup, mis saabub tellijani pakendis osadeks võetuna, peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel Tellijale. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub Tellija pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.  Juhul, kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb tagastada kogu toodete komplekt.

Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Tööriistamarket e-poel õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks igakordselt, lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Tellijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.  Vahetuskauba postiteenus on Tellijale tasuta. Paki saab tellija tagastada lähimasse Omniva pakiautomaati kauba kättesaamisel smsi kaudu saadud personaalse koodi alusel või Tööriistamarketi kauplusesse. Tööriistamarket e-pood tagastab Tellija poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest Tööriistamarket e-poeni.

Kui Tellija taganeb tellimusest osaliselt, siis toimub transpordikulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest. Näiteks Tellija tellis 3 asja ja neist ühe soovib tagastada, siis tuleb koos kauba hinnaga tagasi maksta 1/3 kättesaamise postikulust.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus.

Tagastuslehe saad alla laadida siit pdf formaadis.

Tagastuslehe saad alla laadida siit docx formaadis.

Tellija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Tööriistamarket e-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Tellijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Tellijalt lepingu alusel saadud tasud.

Tööriistamarket e-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Tellija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui Tellija on sõnaselgelt valinud Tööriistamarket e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest toote kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Tööriistamarket e-pood Tellijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Järva Tarbijate Ühistu-l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Tellijalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Loodusjõudude poolt tootele tekitatud kahjusid Tööriistamarket e-pood ei korva.

Pretensiooni esitamise õigus


Tööriistamarket e-pood vastutab Tellijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tellijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Tellijale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Tööriistamarket e-poe kohustus.

Juhul kui diagnostika tulemus näitab, et defekt on tekkinud tarbija vea tõttu, siis Tööriistamarket e-pood võib korraldada Tellija jaoks tasulise remondi või saata toode Tellijale tagasi. Kui Tellija ei nõustu diagnostika tulemusega, on tal õigus võtta teine arvamus, mille kulud jäävad algselt Tellija katta.

Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb Tellijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga. Tellija korraldab ise diagnostika ja saadab selle tulemusel koostatud tööakti Tööriistamarket e-poele. Tööriistamarket e-poel on õigus tööakti järeldusega mittenõustumisel korralda teine ekspertiis, mille kulud katab algselt ise. Kui Tellijal ei ole võimalust diagnostikat korraldada, siis Tööriistamarket e-pood saab soovitada oma partnerite töökodasid. Sellega seonduvad kulud katab Tellija, kuni pole tõestatud, et tegemist oli toote defektiga. Pretensioonide lahendused võivad olla kas osaline hüvitis, toote tagasiost, vahetus või parandus.

Tööriistamarket e-pood ei vastuta Tellija süül toote halvenemise/kahjustumise eest; puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe aasta jooksul Tööriistamarket e-poe poole, saates e-kirja aadressile epood@trm.ee või helistades telefonil: 53096444 E-R 9:00 - 17:00

Tööriistamarket e-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Tööriistamarket e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Tööriistamarket e-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija  kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Tellija võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Garantii tingimused


Garantii katab toote materjali ja valmistusvead. Garantii alla ei kuulu ekspluatatsiooni käigus toodete normaalne kulumine. Sama kehtib ka toodetele, mis on valesti paigaldatud, mida on puudulikult hooldatud, valesti kasutatud, muudest välisteguritest põhjustatud vigastused.

Garantiilise toote puhul kohustub Tööriistamarket toote remontima või asendama samaväärse tootega, juhul kui materjali või valmistusvead on põhjustanud toote kasutuskõlbmatuks muutumise. Kui toodet ei ole võimalik remontida või asendada, siis hüvitatakse 100% toote maksumus. 

Tööriistamarket ei kohustu hüvitama garantii ajal riknenud toodete vahetusega kaasnevaid kulusid ega toote garantiisse toimetamise kulusid.

Pretensioonide esitamise aeg eraisikul on toodetele 24 kuud:
Kõikide toodete garantiiaeg on 1 aasta, v.a tooted, mille puhul valmistaja on andnud pikema garantiiaja.

Garantiiaeg algab arve väljastamise kuupäevast
Toote remontimine või ümbervahetamine garantiiaja jooksul ei pikenda esialgset garantiiaega.
Garantiikorras ümbervahetamisele ei kuulu tooted, mis on demonteeritud. Samuti tooted, mida on püütud ise remontida.
Garantiiekspertiis teostatakse Tööriistamarketi kulul.

Kui klient vaidlustab Tööriistamarketi otsuse toote garantii suhtes, on tal õigus tellida erapooletu ekspertiis vastava litsentsiga asutuselt. Ekspertiisi kulud kannab ekspertiisi tellija. Juhul kui ekspertiis tõendab toote süülisust ja Tööriistamarket aktsepteerib ekspertiisi otsust katab kulud Tööriistamarket. 

Vealist toodet, mis on hüvitatud, ei tagastata.

Kui toodet ei aktsepteerita garantiiliseks, ja garantiinõude esitaja ei nõua toote tagastamist on Tööriistamarketil õigus toode 120 päeva möödudes utiliseerida.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine


Tööriistamarket e-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Tööriistamarket e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Tööriistamarket e-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine ja vastutus


Kui ostjal on Tööriistamarket e-poe osas pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile epood@trm.ee.

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole. Tarbijakaebuste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijakaitseameti aadress on Rahukohtu 2, 10130 Tallinn.

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjonipoole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija  kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Tellija võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Tööriistamarket e-pood vastutab kliendi ees ning klient vastutab Tööriistamarket e-poe ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Tööriistamarket e-pood ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Järva Tarbijate Ühistu ei saanud mõjutada ning mille saabumist ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).